Saturday 19 November 2016

SALAM KENAL

First of all, mesti ada yang tertanya tanya kenapa aku wujudkan blog ni.  Actually aku buat blog ni sebab suka suka. Secara tak langsung mungkin ada serba sedikit pengalaman hidup aku yang boleh aku kongsikan secara tak langsung kepada anda semua di luar sana.

Apa yang aku tuliskan di dalam blog aku ini hanyalah pandangan aku dan pemikiran aku yang mungkin tak seberapa jika dibandingkan dengan orang lain. Mungkin ianya luahan kata hati aku, mungkin ianya perkongsian kehidupan aku yang turun naik macam roda basikal kat kedai Mr Yap. Namun aku cuba untuk memberikan serba sedikit tips yang mungkin berguna atau mungkin tidak (bagi sesetengah orang) agar kita sama sama memperolehi kebaikan. Aku tak adalah nak mengatakan yang aku seorang bijak pandai. Pengalaman lalu mungkin ada bagusnya jika dikongsi bersama.

Respon rakan rakan membuatkan aku menulis. Ada yang berkata "wei bro.. nape ko tak kongsikan dengan orang semua?" . Hmmm... susah bagi aku untuk aku katakan. Sebab aku takde media sosial sehangat orang lain. Facebook memang aku takde. Yang ada hanyalah instagram yang aku update sekali sekala dan punya followers yang boleh dikira dengan jari jemari.


Namun sesuatu di dalam fikiran aku membuatkan aku ingin berkongsikan hal ini. Berkongsikan segala galanya. Terpulang kepada mereka yang membacanya.

Secara ringkas aku nyatakan di sini, aku tak pandai nak blogging apatah lagi nak sibuk cari orang buatkan blog aku. Yang aku tahu, aku hentam sahaja. Yang penting korang paham apa yang aku cuba sampaikan. So, selamat berkenalan dan semoga ada manfaat di dalam penulisan aku. Adios dan Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment